Friday 2 January 2015

RECENZE: eos balzámy- Jsou opravdu tak dobré?

Zdravím :)
Dneska napíšu svůj hodně upřímný názor na eos balzámy, které jsou hodně známé a prý i oblíbené mezi celebritami, no... :)
 ...
Popravdě, čekala jsem od nich víc. Strašně dlouho jsem si je přála a měla jsem o nich sny, jak o nějakém všemocném nadpřirozeném zázraku... No a tak moc dobré zase obravdu nejsou.
Objednávala jsem je ze stránky kosmetika-usa.cz, protože podle recenzí má mít tento e-shop 100% pravé... Původně jsem si chtěla objednat pouze jeden, ale zaujaly mě dvě nové příchutě: vanilla mint a cocount milk (nebo něco takového) a hlavně mě zaujaly svým vzorem, protože takové eosy (snad to skloňuji správně :D) jsem jěště nikde v žádné recenzi neviděla, ale prý je to novinka, takže jsem dále věřila, že e-shop by mi neprodal žádný fake... No, nevím. eosy mi přišly asi za dva měsíce (jo, čtete dobře, ale e-shop měl dovolenou, takže...). No, teda já je pořád omlouvala, že když mají dovolenou, tak to asi něco znamená, ale když jejich dovolená skončila a já pořád skoro měsíc čekala, začala jsem skoro věřit, že si ty peníze (skoro 600 Kč) nechali... Tak jsem jim napsala e-mail a  najednou zázrakem mi přišel počítačem napsaný takový ten univerzální e-mail, že zásilka byla odeslána. DOBŘE, no. Potom už nějak do týdne přišla a já měla takový dost divný pocit... který následovalo zklamání.
eos po otevření zásilky
Jo, nakonec jsem si teda koupila Lemon drop (žlutý), Cocount milk (růžovo-bílý) a Vanilla mint (modro-bílý).

Tak a teď konečně přejdeme k samotné recenzi balzámů.

Nejdřív jsem vybalila růžovo-bílý balzám, protože jsem se na něj těšila snad nejvíc, kokos miluju a myslela jsem, že mi bude vyhovovat i takhle... Nevyhovoval. Eos voněl fakt hodně intenzivně.
Jakože špatně intenzivně. A jáý si nějak uvědomila, že můj milovaný kokos není v podobě balzámu to pravé.
Potom jsem otevřela modro-bílý balzám a popravdě, ten mě zklamal hodně. Čekala jsem opravdu klasickou mint vůni (tak s trochou vanilky, když je to vanilla, ale you know), ale popravdě tady u toho balzámu toho moc necítím a na rty mi ani až tak dobře nedělá... Teda spíš je takové tvrdší konzistence, takže se celkem špatně roztírá.
No tak jsem celá zklamaná otevřela žlutý balzám a popravdě, ten je asi nejlepší. Voní jako citrónová zmrzlina (čistý citrón v tom necítím, vůně i chuť je dost sladká) a roztírá se celkem dobře :)

Takže celkové hodnocení?
Ikdyž to takz mé recenze moc nezní, nejsou ty balzámy AŽ TAK špatné. Jediné co mi fakt vadí, je hydratace. Jo, vím, že je známé, že eos nehydratují tak dobře, ale i tak jsem čekala víc, takže teď na zimu se rozhodně nehodí. A taky mě začíná celkem štvát ta vůně. Ale chuť je celkem dobrá, ikdyž jo, balzámy nejsou na jídlo :DDD
Takže abych to shrnula, jsou průměrné. Čekalajsem teda mnohem věčí zázrak, je vidět, že je to hlavně o značce. Jako, tak špatné by určitě nebyly, ale za tu cenu toho čekáte fakt hodně.. :) Takže já zůstanu do budoucna asi u baby lips, u kterých sice taky jde o značku, ale jsou lepší. Aspoň podle mě :) Kdybych měla hodnotit, tak 6/10 bodů.

No nic, to je pro dnešek vše, mějte se krásně <3
Ahoj :))

3 comments:

  1. Hmmm.. (Vlastně Mhhh... :D) Taky si myslím.. :D Ale musím říct že mi ten kokos celkem voněl .. :D :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, ale to jen ze začátku, pak tě ta vůně začne štvát (teda aspoň mě :D)

      Delete