Thursday 1 January 2015

New beginning...

Takže. Zdravím :))
Vítám vás na mém blogu.
Strašně dlouho jsem snila, že si založím nový blog, protože každý někdy potřebuje prostě začít znova a můj starý blog mi prostě připomínal až moc věcí. No a tak jsem si řekla, že pokud někdy budu mít vlastní notebook, tak prostě začnu znova. Celkem se to hodí, je první den v roce :) 
Někdy prostě mám chuť se narodit úplně znova. Asi to všichni znáte.. No, takže teď něco málo o mně :D

1) Jmenuji se Eliška a nikdy jsem to jméno neměla ráda :<
2) Je mi třináct let :D (19. 11. 2001)
3) Miluju seriály,  například Doctor Who, Glee, The Vampire Diaries a další.. :D
4) Mám čtyři vlastní sourozence a celkem se za to stydím :D
5) Miluju knihy od Johna Greena a Neila Gaimana :3
6) Miluju palačinky s nutellou :D
7) Nechutná mi kečup ani hořčice.
8) Ikdyž se to celkem kryje s bodem 6), miluju zdravé jídlo a celkově zdravý životní styl.
9) Chovám vodní želvu, jménem Malekith a nikdo z okolí si to jméno nepamatuje, tak jí říkají "želvo" :D
10) Ikdyž nesnáším školu, strašně miluju svoji třídu <3
11) Budu dělat tento rok příjmačky a ikdyž to tajím, nechci se dostat :D
12) Miluju tmu.
13) Strašně miluju OneRepublic a mohla bych je poslouchat celý život  <3
14) Mám strašně ráda kosmetiku, ale sama se maluju jen řasenkou :D
15) Ikdyž mi to nikdo nevěří, nemám ráda svoje vlasy :D

Tak to je vše, mějte se hezky a užívejte si zbytek prázdnin <3

7 comments:

  1. Pěkný :))
    Počkej, to jako vážně ?!? :OOO Ty se nechceš dostat ??? :O To je škaredý. >:( :D :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako jó, ale bojím se nové třídy a toho, že ztratím tu aktuální :( Jinak děkuju :)) A díky za komentář, vážím si toho. Jo a měla bys si založit taky blog :D

      Delete
    2. To já taky. Upřímně bojím se celé té školy (víš snad jakou myslím), ale hlavně se bojím že se nedostanu. Protože sice mám taky naši třídu moc rád a, ale už od tam chci vypadnout... :D To asi nebylo hezký ....:DDD Jo a blog si nezaložím ;) :DDD :[
      (Důvody znáš ;) :D)...

      Delete
    3. Chápu jak to myslíš :(

      Delete
  2. Ahoj pěkně napsané, to já se bojím tmy :D
    veviii.blogspot.cz

    ReplyDelete