Saturday 3 January 2015

Diary- 3.1. 2015

Hello ♥
Nějak jsem si to ani neuvědomila a teď jsem si všimla, že jsem skoro vše napsala anglicky :D Asi jsem do těch faktů o sobě měla napsat, že miluju angličtinu. A taky francouštinu, ale tu ještě neumím tak dobře, abych si ji nastavila jako jazyk na blogu.
Správně místo toho, co teď dělám,.. Teda, ne, že by přidáváni na blog bylo špatné, ale jelikož beru antibiotika, tak jsem byla venku naposledy na Štědrý den.
Haha.
Měla bych se správně učit na příjmačky, na druhé kolo anglické olympiády a dělat Scio.
A taky jsem měla vše z toho dnes naplánované.
Ots si mohl vybrat dvě metody, metodu cukru a metodu bičem (jak říká má sestra) a on si jako vždy vybral metodu bičem.
"Pokud se nedostaneš, vezmu ti notebook (který jsem mimochodem dostala tyto Vánoce, přála jsem si ho snad celou věčnost) a dám ho tvé sesře. To je pro tebe skvělá motivace. Haha."
To je fakt skvělá motivace teda.
Každopádně taky se vám někdy stalo, že jste byli úplně připravení dodržet svůj plán a potom někdo přišel, začal mluvit o tom, že se vůbec neučíte a vám se celý ten plán znechutí?
Protože mně se to děje dennodenně.

Ale protože na světě nejsou jen špatné věci, jdeme hledat něco dobrého.
.....
Áha.
Ale jo, ikdyž se do té school absolutně netěším, aspoň uvidím svoje kamarádky, hah.
Ale strašně mě štve, že jsem slíbila dvěma lidem, že jim nakreslím o prázdninách portrét a já si místo toho klidně onemocním :< No, ale já to nějak stihnu. Btw, konečně pracuju na konečném vzhledu blogu :3 Sice moc profesionálně nevypadá, ale mně se fakt líbí a zdá se mi celkem přehledný :D
Říkala jsem už, že jsem strašně dlouho vybírala pozadí? Nakonec jsem vybrala tento obrázek:
(hah, strašně se mi líbí, že můžu obrázek dát jen tak vedle textu :D)
No a celkem mě štve, že není vidět celý, ale i tak se mi to líbí :3

Jinak při přečtení minulého článku jsem si uvědomila, že tam mám strašně moc chyb a snažím se je opravovat, ale prosím pochopte, že jájsem do teď měla jen starý, téměř nefunkční tablet a na "reálnou" klávesnici nejsem zvyklá, takže než si zvyknu, tak tu nějaké ty chyby budou :D

Jinak tento blog, ikdyž je na internetu (nečekaně, hah), tak je soukromější jak ten minulý, protože ani nejde najít na googlu :D Takže se sem dostane jen ten, kdo sem půjde cíleně :) 

Mějte se krásně ♥

5 comments:

  1. Hah :D
    Máš pravdu, máš boží blog :3 :D*
    Ale já např. dneska všechno stihla a teď se musím jít učit... :( Ale to se vsákne :D A Fj se musím doučit asi zítra, protože zase nestíhám ... (Překvapivě jsem všechno nechala na poslední dva dny... :D )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já ještě s ničím nezačala :DDDDD Prostě absolutně nestíhám :DDD Jako vždy.... ehh. Já bych sem ještě něco napsala, ale to chci napsat do příštího článku, takže nic, no :D Ale fakt moc díky za tx komentáře :)

      Delete
    2. Však začneč :DDD Já například mám hotový jen 2 Scio testy a to se od nich nemůžu dozvědět výsledky... :( :P :D A nemáš zač ;)

      Delete
  2. Ale TY to zvládneš ;) Jenom já jsem takovej dement, kterej si nic neumí pořádně naplaánovat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hádej kolik Scio jsem si za CELOU DOBU co je mám udělala :D Taky dva :DDDDD
      Jseš hodná :3 Ale podívej se na svoje známky ana moje :DD Já bych řekla, že ty máš mnohem větší šanci :D Však mamka pořád říká: "Kdybys se ty učila jak ta Nela, ta bude určitě na těch příjmačkách první aty se nedostaneš." A ots říká: "Ha, ona se nedostane ani na učňák" (nebo jak se to vlastně píše) A potom se dohadují, jestli budu uklízečka nebo bezdomovec :DDDDDD

      Delete