Sunday 4 January 2015

Diary- 4.1. 2015

Ahoj :)
Jo, je mi celkem blbý, psát zase deníčkový článek, ale mě nic jiného nenapadá, hlavně časově aspoň trochu přijatelného. Takže.
Jsem strašně naštvaná, protože absolutně nestíhám, ale HLAVNĚ jsem naštvaná, protože nemám boty. No, to zní celkem divně, ale já poslední den školy, když jsem se vrátila domů, ty boty sundala a protože zip nedržel delší dobu moc dobře, zcela se urval. No jo, měla jsem je jen rok a asi jsem na ně měla dávat větší pozor, okay, je to moje chyba. Ale přece nemůže váš život záviset jen na tom, jestli jsou vaše semišové kozačky v pořádku. No, každopádně nebylo by to tak strašné, kdyby jsem neměla zdeformované nohy (nemyslím tím ploché, ale mám vyvrácené palce, které mi křiví i ostatní prsty). A jediné boty, které zrovna doma jsou k dispozici, jsou takové ty velké, kožešinové sněhule. No a ne, že bych byla až tak strašná, že bych si nemohla ty sněhule vzít kvůli jejich vzhledu, ale jsou mi fakt velký a strašně mě z nich bolí nohy. Asi si říkáte, proč jsme ty boty teda nenechali opravit přes prázdniny... Protože 1. když onemocníte, tak nemyslíte pořád na boty a 2. jsem neměla žádné peníze, kterýma bych na opravu přispěla. Takže budu dva, tři, čtyři, možná i pět týdnů chodit jako eskymák. Se zdeformovanějšíma nohama jak předtím. A bude to bolet.
Hah, já jsem tak optimistická :DD
Každopádně dneska jsme slavili narozeniny, takže jsem tím ztratila strašně moc času a absolutně nestíhám, ale já si prostě řekla, že si na ten blog každý den aspoň 15 minut udělám (hah, tento článek píšu už půl hodiny).
Na zítra máme úkol do zemáku a já absolutně nevěděla, o co se jedná. Pak jsem se dozvěděla, že se jedná o cosi s mapou a když jsem po dlouhém a velmi únavném hledání tu mapu našla, vůbec jsem nevěděla, co s ní mám dělat. Pořád to nevím :D
Jinak si nejsem jistá, jestli mám udělat článek: "Co jsem dostala k Vánocům" nebo ne. Poraďte :0
Asi ale bych mohla zmínit, že jsem dostala vnější filtr, který jsem ještě neměla čas zapojit. Takže chudák želva se ani dnes nedočká čisté vody a funkčního filtru a bude muset počkat do zítřka :( Člověk by řekl, že chov vodní želvy nebude náročný.
Jinak mám takový pocit, že za ty Vánoční prázdniny jsem zapomněla těch (cca) 7 let školy :D
Asi bych už měla jít, jinak toho stihnu ještě míň, než jsem předpokládala.
Tak ahoj ♥

5 comments:

  1. Eliško udělej článek co jsi dostala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww, ty jsi mě poznala. Jsem nejdojatější.

      Delete
  2. Neboj Eli, všechno stihneš ;) :D Já třeba zase nemám žádný boty na jaro, léto a podzim. Takže like a boss. Určitě udělej článek o tom co jsi dostala!!! :O :)) Jenom doufám že si nedostala něco jako I-phone... Ale stejně na můj svetr žádnej I-phone nemá :'DDD Ve škole ve čt klidně s tím Z vysvětlím ;) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidíš snad, že bych měla iPhone? :D Mně ots řekl, že je jedno, kde bych to vzala, jestli bych si na to našetřila nebo tak, ale jestli prý donesu domů někdy něco od applu tak mi to bez milosti rozdupe (on je toho fakt schopnej). Já si teď šetřím na Vansky :DD No, jednu fakt velkou věc jsem dostala, ale můžu ji odůvodnit :D Náhodou ale ten svetr je fakt hezký :3 Díky moc :33 Teď ale hlavně potřebuju "vysvětlit" němčinu :DDD

      Delete