Tuesday 6 January 2015

Co jsem dostala na Vánoce 2014

Ahoj :)
Sice trochu opožděně, ale nevadí :D
Popravdě, jsem na sebe strašně pyšná, že teď o tři čtvrtě na jedenáct fotím fotky na článek a opravdu se pokusím ho dnes vydat. Jsem na sebe ještě dvojnásobněji pyšná, že se tak věnuji blogu, protože sice je to úplně mimo téma, ale dám vám sem i něco z deníčku :D Prostě. Já mám doma strašně moc balzámů na rty. No a na jeden se mi projevila alergie, prostě mi otekly celý rty, popraskaly astrašně to pálí. Ale protože já ty balzámy střídám, absolutně nevím, který z nich to způsobil. Takže mám dvě možnosti: 1. Nebudu si mazat rty ničím, abych zabránila většímu zhoršení, kdybych narazila na ten špatný balzám, ale protože mám strašně, jak to říct, mrznoucí rty, takže mi celé popraskají a bude to strašný. 2. Budu si je mazat dál a budu doufat, že tím správným balzámem. Pokud příjdete na nějakou další možnost, prosím napište, protože ty rty fakt strašně pálí a je to až k nevydržení :/ Navíc to vypadá fakt strašně :D

Takže. Než tento článek začne, chtěla bych upozornit na pár věcí . Takže asi ta nejhlavnější- Nechci se chlubit. Vím, že jsem toho dostala celkem dost, ale když si to tak vezmete, tak já nedostávám kapesné, takže si nic z toho koupit normálně nemůžu, takže na příležitosti, kdy můžu něco dostat, toho dostanu více. Sama jsem přemýšlela, jestli tento článek mám dělat. Další, taková věc- nebude tu všechno. Věci co jsem dostala od kamarádek, od babičky a dědy a tak, když tak můžu dát do nějakého "druhého dílu", pokud byste chtěli. Tak jdeme na to.


 1) NOTEBOOK
Začnu asi tím největším dárkem, který hned odůvodním. Moje sestra jela do Anglie, když byla v 7. takže by bylo normální, abych jela taky. No, ale já se domluvila s ots, že místo toho budu mít notebook, protože ho potřebuju a do Anglie můžu někdy příště. Měla jsem ho dostat už k narozeninám, ale nic jsem nedostala a byl pod stromečkem ♥ Takže tak.
Jinak ono to na té fotce vypadá, jako takový ten obří pracovní notebook, ale ve skutečnosti zase tak obří není  a je celkem tenký a tak.
(heh, nechtělo se mi vypínat obrazovku jen kvůli fotce)
Strašně moc se omlouvám, článek už dneska nevydám, jsem strašně unavená :´(
...
Takže ahoj :) Tak jdeme pokračovat :)

2) SLUCHÁTKA 
Sluchátka jsem dostala, protože ty moje mi rodina rozbila a já nutně potřebuju sluchátka all the time :D No a měla jsem slíbeno, že mi je koupí, ale pořád se to odkládalo, až jsem je našla pod stromečkem :D
3) KNIHA
Zdá se mi, že o této knize ví úplně všichni, kromě mě :D Jsem na ni zvědavá :) Jen abych mohla odůvodnit knihu: Já totiž skoro vůbec nečtu. Teda čtu, ale pořád ty samé knížky pořád dokola a nějak do toho svého okruhu knížek nezačleňuji nic nového. No, třeba tahle kniha to změní :)

4) TANGLE TEEZER
Snad neexistuje věc, kterou bych si přála déle jak tento hřeben. Každý rok jsem doufala, že tam bude a teď tam byl a udělal mi velkou radost :) No a proč zrovna Tangle Teezer? :D Protože mám celkem dlouhé vlasy, které mají nějakou schopnost se nechat vytrhat snad každým hřebenem a musím říct, že ikdyž jsem se trochu bála, že budu zklamaná jako s EOS (ne, že by to spolu nějak souviselo, jen jsou obě věci hodně známé), tak jsem rozhodně nebyla a ikdyž jsem čekala zázrak, dostala jsem zázrak ještě větší♥


5) OBLEČENÍ
Ani byste mi nevěřili, jak jsem já byla šťastná za tuto košili. Měla jsem ji dostat už k narozeninám, ale byla vyprodaná :/ No a k tomu prostě černé kalhoty :) Jinak se omlouvám, jestli to je nějak pomačkané, ale měla jsem to dneska na sobě a vážně jsem nečekala, že budu ještě večer (pozdě večer -__-) fotit.Tímto chci omluvit i kvalitu fotek :D Jinak ta košile tu vypadá strašně flekatá, ale ve skutečnosti je ta červená všude stejná :D

6) CD
Za tohle CD jsem měla největší radost hned po notebooku :D Prostě já 1R strašně moc miluju ♥
ehm.. dělejte, že tam je jen to CD a že tam nejsou vidět moje nohy :DD
7) DIXIT 2
Tuto hru mám strašně moc ráda a vždycky ji v létě hrajeme s rodinou :) A protože tohle je ten typ hry, který se musí "obnovovat" dokupováním, nebo jak to říct, tak jsem dostala další karty :3

8) BALZÁM NA VLASY
Potřebovala jsem nějaký balzám a jsem moc ráda, že jsem ho dostala :) Trochu jsem se bála, protože nemám vůbec ten typ vlasů,na který je to určený, ale vlasy mám po v pohodě :D Navíc jsem se dvojnásobně bála, protože šampony od ELSEVE mi vůbec nesedí, ale ten balzám je fajn :)

9) FILTR
Nový filtr byl už fakt nutností, protože ten můj starý absolutně nefunguje :D Co k tomu dodat :)

No nic, tohle by bylo pro článek vše a já doufám, že se vám líbil, protože mi dal celkem práci :D Ahoj :)

No comments:

Post a Comment