Saturday 10 January 2015

BIG PLAN...

Zdravím...
Strašně se omlouvám, vážně jsem chtěla přidávat každý den, ale jelikož jsem (zase) nemocná, tak co se dá dělat... Navíc právě pracuju na jednom velmi secret plánu a protože je strašně secret a private, tak ho sem nemůžu napsat :D Navíc teď už vůbec nebudu mít čas, protože rodiče mi zaplatili zimní a jarní srovnávací zkoušky a pokud se na nich nechci ukázat jako ještě blbější než jsem, tak bych se měla začít učit. Ale dobrá zpráva je, že konečně se chci aspoň trochu dostat, protože mi bylo slíbeno, že za to něco dostanu a řekla bych co, ale je to všechno propojenýn se secret plánem, takže tak :D No vlastně nevím, jestli by se to dalo nazvat plánem, ale stejně to je plán. Popravdě, ani nevím, proč sem něco takového píšu, musí být strašně nudné, to číst. Ale nevermind.
Mohla bych shrnout pár aktuálních informací, ať ten článek není tak krátký :D
Takže. Celý týden mi bylo strašně špatně, tak jsme šli ve čtvrtek do nemocnice a tadá,mám spálu a ten doktor řekl, že je to strašně vysoce nakažlivý a ten týden z mé flašky pár lidí pilo :D No, asi to moc vtipný není, ale nevadí... Každopádně mám antibiotika. Zase. Protože sotva jsem jedny dobrala a hned za necelé dva dny jsem dostala další -.- No a právě v té nemocnici mě ten plán napadl a protože je opravdu secret, pokud to výjde, tak budu ten nejšťastnější nečlověk na světě, protože moje sestra úspěšnosti toho plánu dala "jen" 20%... Jako je pravda, že pár věcí ještě není úplně promyšlených... ale třeba to výjde.
Má to fakt hodně překážek, hlavně mi v té "cestě za snem" stojí jeden člověk a já ho budu muset nějak obejít, ale nikdo si přece nezaslouží ničení snů...
Strašně mě štve, že musím ten plán mít jen v hlavě, protože kamkoliv ho napíšu, tak je větší riziko objevení.
Jinak.. Taky nemáte rádi krátké články? Já vždycky takové psala, byla jsem schopná napsat článek, ve kterém byly tři věty. Dokonce někdy ani to ne :D
Jinak poslední dobou jsem si opravdu strašně zamilovala tohle video. A tu písničku v něm. Tak si ho určitě pusťtě.
 
A ano, vím že tento článek byl strašně nudný, ale prostě to byl totálně random článek a příště se pokusím napsat něco lepšího. Jestli něco lepšího napsat vůbec zvládnu.. Takže tohle by bylo vše pro dnešní článek o ničem, já se s vámi loučím a ahoj ♥

No comments:

Post a Comment