Saturday 17 January 2015

Aby se neřeklo.

11.1. 2015
Ano, je tu další deníčkový článek. Protože všichni milujeme deníčkový články :)

Popravdě, nejradši bych se teď dívala na nějaký skvělý seriál, ale je mi celkem blbě.

13.1. 2015
Ahoj :)
Mám strašnou chuť psát, ale nic mě nenapadá, takže je možné, že tento článek bude stejně nudný, jak ten předchozí. Ale nevermind.
Takže si pusťtě tuhle naprosto skvělou písničku a doufejme, že ten článek až tak strašný nebude.
 
15.1. 2015
Zdravím :)
Poslední dobou mám strašnou chuť psát, ale vůbec nic mě nenapadá :/
Strašně prokrastinuju. Celý týden jsem nebyla ve škole a nezjistila jsem si, co tam ze ten týden dělali, protože se mi nechce učit. A strašně bych chtěla jít ven, ale protože mám spálu, tak nemůžu. Taky jsem strašně nervózní, protože už na začátku února je lyžák a nejen, že nemám absolutně zádný vybavení, ale moje kamarádka má na něm narozeniny a ikdyž moje mamka je pro to, abych nikomu letos žádný dárek nedávala (ehm, protože nikdo nedal dárek mně), tak já jí ho stejně dám, protože je poslední rok, co se naše třída nerozpadne a přece musím dát svým kamarádkám dárek k narozeninám.  Já bych asi měla napsat nějaké aktuality, ale protože jsem už víc jak týden nevyšla z domu, tak se toho opravdu moc nestalo. Jenom už mám asi všechny sociální sítě, teda aspoň ty známnější. A taky jsem si udělala pár Scio.
Prostě strašně nudný týden.
Ale já jsem si ho chtěla trochu zlepšit a objednala si Sherlock kalendář, prostě aaaaa.

DNES- 17.1.2015
No nejsou amazing? <3
Víte, já vážně na tento blog chtěla hodně přidávat. Protože ono je to tak, že zezačátku přidáváte každý den, potom jednou za týden, potom jednou za měsíc a ten odstup se pořád zvětšuje. No a nakonec, protože na vašem blogu jsou už takové pitomosti, které jste přidávali z největší nouze, aby ten blog nezemřel, si založíte blog nový a celé to začne znova. Ono se to totiž jednou stane, jen mají ty časové rozestupy článků pokaždé jinou délku. No a nakonec, když píšete zoufalý článek jako je tento, si uvědomíte, že si nepamatujete jména všech vašich starých blogů. Je to fakt smutný. No a tento blog jsem si založila jako úplně nový začátek. PROTO je na blogger. Protože blog.cz mi až moc připomínal ty blogy, které upadly do zapomnění. A já mám vážně chuť na blog přidávat, každý den si sednu k bloggeru a snažím se něco napsat. Ale vždycky ten článek pak smažu, protože nedává žádný smysl a publikování bylo na nic. Někdy jsou tu ale TY články, které z nějakého divného důvodu nemažu. Já jsem vám tři z nich dala do tohoto článku. Prostě, já se tomu blogu opravdu věnovat chci, jen je to někdy těžší, než se zdá. Ale chystám zase takový "fotkový" článek (jo, myslím tím recenzi, prostě popisovací schopnosti level 100 000 :D). A taky jsem za strašně dlouhou dobu šťastná, protože jsem si koupila Vansky. A jsou naprosto skvělý.
A kupila jsem si i Batiste, na které chystám tu recenzi.
Já se totiž snažit budu :))


2 comments:

  1. Eliško, nikomu nic nedávej, nezaslouží si to, když ti oni dárek nedali. Já ti taky za ten náramek k svátku tehdy nic nedala, pamatuješ? To nebylo hezký... S těma článkama, fakt bys měla víc přidávat, takhle nemám koho stalkovat, protože s tvou sestrou už jsem to vzdala (teď to vypadá, jako bych neměla na práci nic jinýho, než stalkování vaší rodiny.:D.)

    Píšu ti komentář proto, že mně se vždycky další článek píše líp, když je u předchozího nějakej komentář... A ty Vansky se mi líbí, akorát já, až budu mít taky (protože je, narozdíl od conversek, který mi vnutila mamka, vážně chci), tak to budou ty klasický černý, protože ty jsou doopravdy "amazing". Tadytyhle, víš. http://www.kiksworld.com/product_images/r/910/vans-era-black-white1__61344_zoom.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jo :// Já si právě chtěla původně koupit přesně tyto černý, ale pak jsem tam uviděla tyhle a nemohla jsem si vybrat a protože ty černý Vansky jsou z nějakého důvodu strašně cool a má je snad každý, tak jsem si vzala ty druhý :D Ale "příště" si asi vyberu ty černý :D Každopádně to s tím komentářem chápu, mám to úplně stejně, aspoň mám pak pocit, že ten článek fakt píšu "pro někoho" :D

      Delete