Tuesday 27 January 2015

Diary- 27.1. 2015

Hello :)
Strašně douho už chci napsat článek, ale absolutně na to nemám čas.
Strašně mě štvě, že od juzavření známek není žádná pauza, prostě se jede dál, "už je druhý pololetí, snaž se HAHA". Well. V sobotu jsem byla na těch srovnávacích zkouškách, které byly strašně děsivé. A neměla jsem s sebou hodinky, takže v tom prvním testu skoro nic nemám, ale v těch dalších toho mám víc, protože jsem si všimla, že nějaký člověk, který seděl přede mnou, si s sebou vzal budík :D
Taky jsem postoupila do druhého kola anglické olympiády a protože se třetí kolo píše na příjmačky, tak sjem se musela fakt snažit. No a to druhé kolo bylo dneska. NA SEDMOU.
Já nechápu tu logiku, že se ráno nejlíp přemýšlí, protože mně se nejlíp přemýšlí rozhodně večer. Ale nevermind. Well a aby toho nebylo dost, tak už v neděli odjíždím na lyžák, nemám nic připravený, ani vyřízený a dokonce mi ještě ani nedošlo vybavení, co jsem si objednala z internetu. Takže fakt skvělý. No a dneska byl den otevřených deří na Vídeňské, takže další čas pryč. Prostě toho je jednoduše řečeno strašně moc. No a bude to ještě horší, protože po vysvědčení mi bude odebrán notebook a vypojen internet, protože budu mít trojku, za kterou nemůžu, protože mi vycházela ČISTÁ dvojka (a to ne jen průměr, sám mi řekl, že budu mít dvojku) a on se prostě rozhodl, že jen tak dá polovině třídy trojku. A pak to vysvětlete rodičům.
No a ještě k tomuto týdnu... Dozvěděla jsem se, že na tom lyžáku budu na pokoji s PĚTI lidma, z toho dva (nebo spíš dvě? :D) mě nemají rádi, jakože hodně. Takže fakt skvělý. Já vím, že nemám moc velkou slovní zásobu, teda aspoň v tomto článku, ale já prostě píšu, co mě napadne, tak v tom žádný větší smysl nehledejte :D
Strašně mě štvou ty výhružky s vypojením internetu a zabavením notebooku a tak dále... Jako já nechci nic říkat, ale já si vše do školy hledám na internetu :D Takže efekt bude ještě větší zhoršení známek... To je fakt skvělý. Já už píšu strašný blbosti, budu muset končit. Tak ahoj :))

No comments:

Post a Comment