Wednesday 1 April 2015

Nějaké ty informace.

Zdravím všechny, kteří sem nějakou náhodou zavítali.

Tohle bude celkem naštvaný deep článek, který ale prostě musím zveřejnit a jsem oravdu naštvaná, že sem vůbec něco takového musím psát.
Nejdřív bych chtěla mluvit o tom, co měl znamenat minulý článek. Popravdě? Taky by mě to zajímalo. Na snad všech blogách jsem viděla jakousi stránku kde si vytvoříte jakoby outfit. Fakt dost mě to štvalo, prostě jako what? Proč teď nikdo nepřidává normální články?
Když mně už dokonce někdo na FB na něco takovýho pozval, tak to byla poslední kapka a já si řekla, že když něco tak moc chce, abych to zkusila, tak to prostě zkusím a ono mě to přestane otravovat. A řeknu vám, zkusila jsem to a co se nestalo? Nějakým způsobem se to sdílelo na všechny sociální sítě. Zjistila jsem to náhodou a rychle jsem to vymazala, protože tohle je jako moc. Nikdy by mě nenapadlo, že se to sdílí i na blog, přidělá mi to nějaký nový štítky a samo se to prostě jednoduše zveřejní. Převládal ve mně vztek.
Dokonce jsem si i rychle přeskenovala notebook, jestli se mi to jako vir náhodou někde neusadilo, naštěstí ne. NO MORE.

Dál bych chtěla mluvit o tom, že nevyšel už nějakou dobu článek.
Víte, já ho psala včera, konkrétně tři hodiny. Byl o seriálech a byla jsem na něj fakt pyšná. Když v tom najednou se mi to prostě seklo a ten článek se vymazal. Jen tak. Dost jsem z toho brečela a měla jsem odpor k celému bloggeru, internetu, počítači a vlastně ke všemu. Napsala bych ho znova, ale prostě takový článek už znova nenapíšu, nemám na to už tu správnou náladu, nebo jak to říct.

Omlouvám se tedy za dnešní krátký a naštvaný článek, byla bych radši, kdybych ho psát nemusela. A protože jsem si už nějak zvykla sem dávat písničky, tak si pusťte tuhle, zlepší vám náladu a je fakt skvělá, vlastně v poslední době poslouchám The Beatles fakt hodně.
Sbohem.

No comments:

Post a Comment