Friday 27 February 2015

Wishlist ♥

Ahoj! :)
Ano, sice možná není úplně vhodné po takové době přidat "jenom" wishlist, ale vážně nemám zrovna teď náladu na vymýšlení nějakého smysluplného článku :D Takže jdeme na to.

Můžete si k tomu pustit tuhle naprosto dokonalou písničku:


MOBIL
To asi zní trochu divně. Jak jsem před nějakou tou dobou psala článek o velkém plánu, tím plánem mělo být tajné měnění mého stupidního mobilu za jiný mobil (víc vědět nemusíte). Mělo to proběhnout v určitý termín, vše bylo nachystané, ale jeden člověk, který se mnou spolupracoval, mě zradil.
Každopádně. Přála bych si mobil s Androidem nebo iOS. Moc velké požadavky nemám, chci mít přijatelný fotoaparát co umí ostřit (můj slavný osmimegapixelový totiž ostřit absolutně neumí), neměl by být těžký a tlustý a chci ho mít ráda. Protože mobil který jsem měla ráda jsem měla jen jednou a ten se pak rozbil. Nejvíc bych si přála iPhone, kvůli operačnímu systému, fotoaparátu, jednoduchosti, eleganci... (okey, to by mohlo stačit), ale protože moje rodina, tak je to nereálný. Ale stačil by mi Samsung Galaxy S3 mini VE, ale tam zase není tak dobrý fotoaparát, jak bych si představovala a jelikož fotím s mobilem hodně, tak.. Well, uvídíme. Třeba se stane zázrak a zlevní S4 mini za přijatelnou cenu. To je taky logika se tu 200 hodin bavit o mobilu :DD


YANKEE CANDLE
Kdyby mě někdo před měsícem řekl, že budu skoro každý den chodit do Vaňkovky jen abych tam celou dobu čichala ke svíčkám, tak asi zemřu smíchy. Ale já se naprosto zamilovala do té vůně -nevímjaksejmenuje- (něco slanokaramelovýho) a prostě ji musím nějakým způsobem získat. Ach.


OBLEČENÍ
Tohle zní trochu jak kdybych žádný neměla :D Prostě. Strašně bych si přála mít peníze a v Tally Weijlu vše vykoupit. Protože pokud jste viděli tu novou kolekci, tak asi umíráte jako já. Aaaaaaaaaaaa.
Btw. Obravdu akutně potřebuju tu mikinu s nápisem "LET´S RUN AWAY". Jinak zemřu.
Aaaaaaaaaaaa.

UPDATE: Tu mikinu tam už nemají, je mi to dost líto, ale koupila jsem si košili a dvě peplum trička, takže jsem šťastná :))

VLASY
Tohle zní asi úplně šíleně :DD Vlastně celkově mám taková divná přání :D
 Prostě strašně nemám ráda svoji přirozenou barvu. Vždycky se mi staršně líbila, ale postupem času se z ní stala taková fakt divná, jakoby zašedlá hnědá a
 vypadá fakt divně. A když vám lidi říkají, že na slunci vaše vlasy vypadají jak šedý, tak neříkejte, že by vás to neštvalo :D Well, proto jsem si vlasy minulý rok obarvila na červeno a dost se mi to líbilo, ale rodina stejný názor neměla :D A nedávno mi mamka dokonce řekla, že ta moje přírodní barva, kterou teď už z celkem velké části mám na hlavě, vypadá fakt dost divně :DD Já tak nějak toužím po bílé, ale to je naprosto nereálný, protože to by mi nikdo z rodiny neschválil a navíc by mi to neslušelo a ty hnědý odrosty by vypadaly dost divně, bílá se nevymyje jak červená :DD Ale musíte uznat že to vypadá fakt hezky :D Prostě nemám ráda svoje vlasy a bojím se změn, takže z tohoto přání s největší pravděpodobností nic nebude :D

CD
Přála bych si strašně brutálně moc CDček, ale nejsou peníze. Nejvíc bych si momentálně přála CD Sama Smitha (snad to skloňuji správně :D), protože zpívá naprosto božsky a posledním týdnu a několika dnech neposlouchám nic jiného.


LONGBOARD NEBO PENNY
A tohle je asi úplně ta nejdivnější věc :D Přeji si to už strašně dlouho, ale vžycky tu to ALE prostě je. Byl by na to vůbec čas? -absolutně nemám tušení, nějaký čas by se možná našel, ale nevím, s kým bych chodila jezdit.
Šlo by mi to? -vše se vám dělá lépe a s chutí, když vám to jde. Mně sporty absolutně nejdou, ale miluju cvičení a posilování. Jsem fakt divná. Takže tohle je další nevím.
Těch otázek je strašně moc, takže nic takového asi mít nikdy nebudu, ale nevadí :) 


Tohle bude pro článek vše, mějte se krásně a ahoj :)



4 comments:

  1. Ach bože :'DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si tak rozklikávám ten komentář... A najednou tohle :DDDDDD Díky moc :DDDDDDDD

      Delete
  2. Jdu ti napsat komentář, protože...nevím proč, prostě proto. Písničku máš asi docela hezkou, ale na mě trochu moc mainstream (já vím, no.)

    Je úžasný, jak dokážeš z takové věci, jako plán o telefonu, udělat něco tak dramatickýho jedinou větou: "jeden člověk, který se mnou spolupracoval, mě zradil." ...Stejně tak věta "Opravdu akutně potřebuju tu mikinu s nápisem 'LET'S RUN AWAY'. Jinak zemřu." je úplně parádní.

    Jo, o YC už jsme se bavily, že. Já se taky napoprvý zamilovala do Salted Caramel, ale teď už znám i lepší, abych řekla pravdu.

    Ne, bílá by ti opravdu neslušela, promiň. Ale musím uznat, že je to hrozně roztomilej nápad. Mám pocit, že bys v tom vypadala jako žralok. (Nic proti, žraloci můžou být fajn. Mně se tvoje přírodní barva náhodou líbí, spíš rozhodně nechtěj mou šedo-zelenou.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé, děkuju :3

      A jaký třeba jsou lepší? :0

      Já vím, no :D To s tím žralokem mě pobavilo :D Náhodou ta tvoje barva je právě úplně úžasná.

      Delete