Friday 13 February 2015

"Když moje váha přesáhla sto kilo..."

Dobrý den.

To je snad ten nejdivnější pozdrav, co jsem kdy použila :D

Článek bude o dnešním dni :)
Dneska jak víte byl pátek třináctého a popravdě, ikdyž tam bylo pár špatných věcí, tak to nakonec byl skvělý den.

Začalo to tím, že jsem uslyšela budík a protože v noci/ráno jsem úplně mimo, tak jsem samozřejmě nevěděla, jaký je den, jaká je noc, co je za den, kolik je hodin, co to sakra hraje a proč to sakra hraje (a ano ta nadávka tam opravdu musela být dvakrát). No a když jsem si pomalu začala uvědomovat co je za rok, na jaké žiju planetě a co jsem to za zvíře, tak jsem si taky uvědomila, že mám na sedmou, že ten budík pořád hraje a že absolutně nestíhám a že pořád ještě ležím. Nepamatuji si jakým způsobem jsem dokázala vstát, ale vím, že jsem asi padesátkrát ztratila mobil a padesátkrát ten mobil hledala bez žádného zroje světla, ikdyž jsem metr od sebe měla lampu.
Nultou hodinu jsme měli tělák, ve kterým jsme cvičili na kruzích  a bylo to celkem funny.
Potom si nějak nevybavuju další hodiny, protože jsem pořád přemýšlela o včerejší občance. My jsme si totiž včera měli opisovat jakýsi pojmy z tabule, vždycky se tam jeden napsal, o tom se mluvilo a my si ho opsali, pak se napsal další... A tak. No a já se zrovna v občance se sešitem opravdu snažím a zrovna jsem si kreslila po pouzdře a řekla jsem si, že bych už ten další pojem napsat mohla a když jsem se do sešitu podívala, že ten pojem napíšu, tak jsem tam uviděla mým rukopisem nahrabaný ten pojem, ikdyž absolutně nevím o tom, že bych někdy něco takového psala. Je to děsivý. Připadala jsem si trochu jak v Listen (DW). A nikdo z mého okolí to být nemohl, protože jsem ten sešit celou dobu měla před očima. Říkám, děsivý.
No každopádně ale pamatuju si, že jsme v Př psali jakýsi neplánovaný test a já jsem tam náhodně napsala do odpovědí pojmy, které jsem si pamatovala (dokázala bych je spočítat na prstech jedné ruky :DDD). Takže úplně skvělý.
Ve slohu mě vyvolala učitelka na mluvní cvičení, ve kterém mělo být "park" a "zdravá strava" a bylo to od ní celkem hnusný, protože to vypadalo, jak kdyby se mi chtěli všichni  pomstít za to, že jsem cvičení mluvícího přede mnou právoplatně zkritizovala.
No a když jsem to mluvní cvičení začala větou "Když moje váha přesáhla sto kilo..." a celá třída dostala obrovský záchvat smíchu, tak jsem to nevydržela a začala jsem se smát jejich vtipnému smíchu. Smáli jme se tam asi minutu, učitelka měla úplný poker face a když jsem se uklidnila a to cvičení dořekla, tak mě strašně pochválila za to, jak to mám vymyšlený (tomu jsem se musela zasmát, protože to celé byla jedna velká improvizace), řekla že poslouchání mých příběhů je zážitek a nakonec zkritizovala tu minutovou smíchovou chvíli a díky právě tomu smíchu mě nakonec neoznámkovala.
Nemůžu za komický smích mé třídy. Já se zvládnu nesmát sama sobě, ale nesmát se smíchu mé třídy je nadpřirozený výkon. Takže má prostě smůlu :D
Potom byla angličtina. Normálně můj nejoblíbenější předmět, dnes to byla noční můra. Za poslední dva roky jsem z angličtiny nedostala jinou známku jak jedničku. No a dozvěděla jsem se, že píšem test a jelikož jsem si nechala zamozřejmě celou angličtinu ve škole, tak jsem se to doma nemohla naučit. A tak jsem se to naučila o přestávce. ALE. Jakmile byl test, tak jsem ty slovíčka tak nějak dala a potom přišel velký zlom- přišlo to nejlehčí slovíčko které tam bylo dané spíš ze srandy a já jsem byla tak blbá, že zrovna to slovíčko jsem nevěděla. A víte co to bylo za slovíčko? "MODEL". Ano. To slovíčko se bere snad už od první třídy. Já blbá nevěděla, jak  se to řekne česky (ano, jsem blbá) a kolem mě ještě chodila učitelka a dívala se na mě jako na úplnýho cvoka, protože jsem věděla slovo jako "embarrassing" a nedošlo mi "model", A ještě jako ten největší troll mi říkala: Jestli tam něco nenapíšeš tak budeš mít dvoooojkuuuuu." Né, vážně? Každopádně jdeme dál.
Potom byl děják, který si taky nějak nevybavuju.
S N jsme se domluvili jen tak ze srandy, že půjdem ven a nakonec jsme vážně šli, koupily si chai-latte, miliardu sladkých čehosi, byly jsme v Tigerovi a nakonec jsme byly v drogerii, kde jsem si já koupila pudr a N si koupila oční linky. Taky jsme se ztratily uprostřed Brna, kam já chodím každý den :DD. 

To bude pro dněšní článek vše, doufám, že se vám líbil, že jste si užili pátek 13. :)

PS: Z tohoto článku to vypadá, jak kdybychom měli strašně málo hodin, ale já některé nezmínila, takže tak :D

Hezký víkend :))

3 comments:

  1. Jej :DD Já u toho chytám úplný záchvaty smíchu :'DDDDDDD Mimochodem, z toho všeho sladkýho mi večer bylo kupodivu trošku hř... :/ :DDDDDDDDDDDD N ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já taky, když jsem to psala :DDDDD Mně taky, věřila bys tomu? :DDDD
      Jen tak mimochodem, jsem to já, jen jsem na jiném počítači a nejsem tu přihlášená :DD

      Delete