Tuesday 12 April 2016

Další článek o hudbě

Zdravím,
dnes jsem si procházela staré články ještě na minulém blogu a našla jsem dva roky starý článek o hudbě, co jsem poslouchala. Uvědomila jsem si, že před rokem jsem psala o hudbě článek i sem, tak jsem si řekla, že přece jen je to článek už rok starý, tak bych mohla napsat něco aktuálnějšího.
Jistě, nemůžu sem vypsat všechny mé oblíbené písničky, takže prostě vyberu ty, co poslouchám nejvíce. Takže, asi začneme.

Lana Del Rey
Řeknu vám, to je hudba mého života. Lana má naprosto úžasné texty, nádhernou hudbu a samozřejmě nádherný hlas. Poslouchám ji pořád.

Born To Die
Blue Jeans
Young and Beautiful
Summertime Sadness
High By The Beach
Dark Paradise
Diet Mountain Dew
Serial Killer
Ultraviolence 

Panic! At The Disco

Skvělá skupina. Skvělé texty, písničky a tak, A Brendon je naprosto úžasný.

Miss Jackson
The Ballad of Mona Lisa
Lying Is The Most Fun...
Nicotine
This Is Gospel
Emperor's New Clothes
House of Memories
Girls/Girls/Boys
Let's Kill Tonight


Imagine Dragons

Poslouchám je už delší dobu, ale až nedávno jsem je začala poslouchat opravdu každý den. Mají neskutečně zajímavé texty a skvělou hudbu.

Demons
Radioactive
Monster
Smoke and Mirrors
Dream
Battle Cry
I'm So Sorry
Amsterdam
It's time
Who We Are
Warriors
Friction


One Republic

Tohle je láska mého života. Poslouchám je 2 roky pořád a ještě mě neomrzeli.


Counting Stars
Love Runs Out
Everybody Loves Me
Good Life
All The Right Moves
Secrets
Something I Need
Feel Again
If I Lose Myself


The Beatles

Další láska. Ani nevím, co k tomu napsat, prostě je miluji.

I Want To Hold Your Hand
She Loves You
From Me To You
Yesterday
Help (vím, že jsem tam mohla dát normální verzi, ale tady jsou prostě tak strašně úžasní)
Don't Let Me Down
A Day In The Life
Free As A Bird


Tom Odell
Skvělý zpěvák. Znala jsem Another Love a to jsem si zamilovala, ale celkově jsem ho začala poslouchat asi před měsícem, možná skoro před dvěma.

Another Love
I Know
Grow Old with Me
Hold Me
Real Love
Sense


Lorde
Začala jsem ji poslouchat celkem nedávno, poslechla jsem si opravdu hodně písniček, možná všechny, ale poslouchám jen tyto.

•Team
Tennis Court
Yellow Flicker Beat
Royals


Lady Gaga

Neposlouchám ji pořád, ale mám ji ráda.

Bad Romance
Poker Face
Paparazzi
Alejandro
Telephone


Ostatní

Samozřejmě, poslouchám i jiné písničky.

Claptone-Ghost
The Rains Of Castamere
Honzier-Take Me To Church
Tove Lo-Habits (Stay High)
Mad World-Gary Jules
RAIGN- Don't Let Me Go
RAIGN-When It's All Over
Placebo-Running Up That Hill


So, tohle bude pro dnešní článek vše. Snad se vám líbil a třeba jste našli nějakou novou písničku.

Zatím bye,
Eli Tmtw

2 comments:

  1. Četla jsem teď ten předchozí článek o hudbě a nemůžu uvěřit, co jsem to do toho komentáře psala za nesmysly :D. No, nicméně.. jsem hrozně ráda, že máš stále ráda Beatles a LG. Posloucháš i písničky z artpop? Já jen jakože jsou taky boží, ne že bych chtěla lidem cpát své zájmy samozřejmě (i když ty jsi vlastně stejně ten nečlověk že). Ostatní interpety co tu máš poslouchám místy, pamatuju si že na Laně jsem bývala fakt hodně závislá, ale to už je doba.. Teď jsem si pustila Rains of Castamere a vzpomněla si že už jen deset dnů do nových got, nemůžu se dočkat huh. Ten Ghost je strašně zajímavý, to určitě neposlouchám naposled.. A Raign mně zní jako Sia, nemůžu si pomoct, ale je to fajn, protože Siu mám ráda. Celkově je mi většina těch písniček co tu máš blízkých, protože jsem je poslouchala dřív. Teď posledních pár let se mi sice nějak záhadně změnil vkus, ale tohle se mi líbí pořád. Joo a supr článek ofc.

    (Tolik k umění psaní komentářů.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Artpop neznám, ale určitě si něco poslechnu. Úplně jsi mi připomněla, že jsem zapomněla na Siu! Tu teda neposlouchám nějak moc, ale aspoň Elastic Heart jsem tam mohla zařadit. Well, někdy to tam přidám. Já jsem v GoT strašně pozadu, takže se mě to moc netýká :D Děkuji, skvělý komentář :D

      Delete